ابحث الانترنت مجددا

Saturday, December 7, 2013

بالفيديو ..فرح دنيا سمير غانم في كليبها الجديد أنا و انت لبعض



بالفيديو ..فرح دنيا سمير غانم في كليبها الجديد أنا وانت لبعض


طرحت الفنانة الشابة دنيا سمير غانم خامس أغاني ألبومها الجديد “واحدة تانية خالص” ، بعنوان “أنا وانت لبعض”، من كلمات أمير طعيمة وألحان هشام جمال وتوزيع مادي والألبوم من إنتاج شركة روزناما ريكوردز. وأخذت دينا فكرة الفيديو من فرحها مع الإعلامي “رامي رضوان”.
وتقول كلمات الأغنية “انا وانت فضلنا في دوامة حبيبي كده كام شهر، شفنلنا يومين صعبين وبجد احنا اتبهدلنا، نطلع من دبلة نخش في فتحة وشبكة ومهر، حوارات تفاصيل تعبتنا حبيبي وهدت حيلنا، والليلة واهو أدينا، بقينا انا وانت لبعض، هانعيش دنيتنا وليالينا، يا حبيبي في جنة ووعد، تشطيب الشقة والأجهزة وكمان العفش، ومكان الـhoneymoon خد مننا يا حبيبي شوية، أما الفستان وستايله ده كان موضوع فيه قفش، كنت أنا مبسوطة عشان بتغير يا حبيبي عليا، والليلة واهو أدينا، بقينا انا وانت لبعض، هانعيش دنيتنا وليالينا، يا حبيبي في جنة ووعد، ونا معاك بحب الحياة، ونا معاك مبسوطة كده”. جدير بالذكر أن شركة روزناما ريكوردز أصدرت أربع أغاني من الألبوم هم “واحدة تانية خالص” و “قصة شتا” و”عليك حبيبي كلام”، “الوقت بيسرقنا “و حققت الأغاني نجاح ساحق علي موقع اليوتيوب ومواقع التواصل الاجتماعي.

No comments: